VO mixt de Week van de Mobiliteit tot Mobilmix

VO mixt de Week van de Mobiliteit tot Mobilmix

Van 16 tot 22 september mocht VO de Brusselse Week van de Mobiliteit en de Autoloze zondag ‘remixen’, met een sterke event- en communicatieactivatie. Om de Brusselaars te stimuleren nieuwe én zachte mobiliteitsvormen uit te testen, lanceerde VO het concept ‘Be Mobilmix Be Brussels’ voor Brussel Mobiliteit. 

‘Mobilmix’ vertaalde zich onder andere in de ‘Mobilmix Awake Party’ die zowel de Week van de Mobiliteit als de Brusselaars op een feestelijke en muzikale manier liet ontwaken. Gedurende de hele week promootten VO en zijn partner Voice Agency verschillende burgerinitiatieven (van scholen en bedrijven) op social media en in de pers. Resultaat: een mooie activatie en een hoog engagement op de Facebookpagina, meer dan 250 persartikels en een potentieel bereik van 49.000.000 personen. Een perfecte versmelting van de competenties van Vo Event en Voice!

Maar hét hoogtepunt van de week was ongetwijfeld de ‘Mobilmix Tunnel Party’ op Autoloze zondag. Die party in een tunnel aan de Naamse Poort bracht maar liefst 10.000 Brusselaars aan het dansen. En als kers op de taart werd de hashtag ‘Mobilmix’ een trending topic op Twitter. Een bewijs dat het concept duidelijk in de smaak viel!

Herbeleef de Autoloze zondag van VO via deze video en onze Storify!

Bekijk hier de infografie die alle hoogtepunten van het evenement nog eens op een rijtje zet!

Over VO Citizen

VO Citizen is een burgercommunicatiebureau dat zijn expertise aanbiedt aan openbare instellingen, maar ook aan ngo's en privébedrijven, in de overtuiging dat het aanspreken van mensen als burgers in plaats van consumenten helpt om de krachtigste boodschappen over te brengen.

Concreet werken we samen met de klant aan zijn communicatiestrategie en merkimago. We leveren acties op basis van sterke creatieve concepten die op verschillende manieren toegepast kunnen worden en via alle kanalen verspreid kunnen worden.

VO Citizen
140A, Stallestraat
1180 Ukkle
België