VO Citizen vraagt u de ogen open te houden in het donker

Het aantal ongevallen waarbij voetgangers betrokken zijn, is in Brussel twee keer groter van oktober tot maart dan in de overige maanden van het jaar. Waarom? De duisternis en de slechtere weersomstandigheden.  

VO Citizen lanceert een nieuwe campagne voor Brussel Mobiliteit (Gewestelijke Overheidsdienst Brussel) om alle weggebruikers (autobestuurders, voetgangers, fietsers, stepgebruikers…) bewust te maken van het belang om dubbel zo goed uit te kijken en zichtbaar te zijn op de weg.

Deze campagne put uit het grafisch universum van Frank Miller (Sin City) om weggebruikers te tonen die verdwijnen in het duister.  Alvast een manier om visueel te wijzen op het gevaar en op te roepen tot voorzichtigheid. 

De campagne loopt van 19 oktober tot 7 november 2021 in Brussel, op borden van 2m² (JCDecaux), op de sociale media en met een activering op het terrein op 11 plaatsen in Brussel.

Credits

Contacteer ons
Manon Glauden Voice Agency
Manon Glauden Voice Agency
Over VO Citizen

VO Citizen is een burgercommunicatiebureau dat zijn expertise aanbiedt aan openbare instellingen, maar ook aan ngo's en privébedrijven, in de overtuiging dat het aanspreken van mensen als burgers in plaats van consumenten helpt om de krachtigste boodschappen over te brengen.

Concreet werken we samen met de klant aan zijn communicatiestrategie en merkimago. We leveren acties op basis van sterke creatieve concepten die op verschillende manieren toegepast kunnen worden en via alle kanalen verspreid kunnen worden.

VO Citizen
140A, Stallestraat
1180 Ukkle
België